BlueM Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Noen som har peiling på hvor mye dekk koster i Tyskland? Tenkte å kjøre gjennom Europa (igjen), og lurer på om jeg skulle skifte dekk her hjemme, eller ta det i Nord-Tyskland. Er snakk om sommerdekk dette her da. (Forøvrig helt standard 205/65-15 mener jeg å huske) Og ja - jeg skal ta service i Tyskland også, men det tar jeg hos vårt "faste" verksted som ligger på grensa mot Sveits.... Takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 www.reifen.de / com er billigere i tyskland mener jeg, jeg kjøpte 255/35-18 og 225/40-18 til min s2000 (vredstein ultrac) og betalte 4500 for alle 4 inkl lagt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Kommer vel an på når du reiser nedover da. Nye modeller av sommerdekk kommer vel ikke før om noen måneder. Så hvis du kjøper nå, blir vel det fjorårets modeller, som du også kan få veldig billig her hjemme når nye modeller kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Kjøpte 2 stk. sommerdekk i Tyskland i fjor, 245/40/ZR17 Continental sport contact 2. Kjøpte de på en dekkhandel like ved BMW i Flensburg. Betalte kr. 1.600,- på. stk. Fikk pris på Dekkmann i Haugesund på kr 2.500,- pr. stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå