jensemann23 Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Hei. Prøvde å koble pc-en til bilen med carsoft og kabel+interface. Brukte USB til seriell adapter. Det funka dårlig. Etter et min sto det bare "Module does not respond" Tenningen sto i pos II. Noen som har vært borti dette?
jensemann23 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 Støtter carsoft 6.5 eldre 3-serie? 1991 modell? eller trenger jeg eldre program kanskje?
Obben Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Støtter carsoft 6.5 eldre 3-serie? 1991 modell? eller trenger jeg eldre program kanskje? er det ein cracka versjon du har? i såfall kan det være at du mangler ei fil eller noe sånt.
Stephan.s Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Jeg har aldri vært borti slike program før, men med erfaring fra telefoner jeg bruker hardware moduler til å modifisere eller oppdatere firmware på, så funker ikke usb, eller usb-seriel port adapter. det må være pure seriell eller hva annet den måtte kreve. Etter hva jeg har forstått så fungerer rett og slett ikke usb til den type ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå