e30_kH Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 har lyst på mere guffe i min e30 320 motor! har hørt at det går an å montere på 325 topp? å dyser? funker dette? er det noen såm har prøvd dette før? eller er det noen såm har andre trimmings tips til en såm er desperat etter mere hk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Bruk denne http://www.bimmers.no/search.php?mode=results og skriv inn TRIMME Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 sette i 325 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Å N/A trimme denne motoren, vil ikke ha mye for seg. Koster gjennomsnittlig 1000 kroner pr. hk. i trim uten turbo. Kompressor eller turbo vil være det beste alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_kH Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 joa! det var det jeg også tengte på, at det å trimme denj gamle 320 motoren ikke ville bli bli noe særlig utbytte, i forhold til utgiftene ved trimming.. Men er det noen såm sitter på en 325 motor? såm di gjærne vil bli kvitt fort? eller er det noen såm vet av noen stillestående, nedstøvete 325 motorer noen sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 så må du ha girkasse (getrag 260) mellomaksling, elnett fra hjernen og ut. helst eksos til 325. og holderen til girstangen, da getrag 260 kassen er ca 2cm lenger enn getrag 240 kassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Eller kjøre med 88+ ledningsnett og original gearkasse. Har ett 88+ ledningsnett med hjerne, 325 motor med lagerbank rimelig til salgs.men blir vel en formue i frakt opp til sameland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå