e30_kH Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 har lyst på mere guffe i min e30 320 motor! har hørt at det går an å montere på 325 topp? å dyser? funker dette? er det noen såm har prøvd dette før? eller er det noen såm har andre trimmings tips til en såm er desperat etter mere hk?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
02 Touring Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Bruk denne http://www.bimmers.no/search.php?mode=results og skriv inn TRIMME Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvalaracing Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 sette i 325 motor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Å N/A trimme denne motoren, vil ikke ha mye for seg. Koster gjennomsnittlig 1000 kroner pr. hk. i trim uten turbo. Kompressor eller turbo vil være det beste alternativet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_kH Posted January 29, 2007 Author Share Posted January 29, 2007 joa! det var det jeg også tengte på, at det å trimme denj gamle 320 motoren ikke ville bli bli noe særlig utbytte, i forhold til utgiftene ved trimming.. Men er det noen såm sitter på en 325 motor? såm di gjærne vil bli kvitt fort? eller er det noen såm vet av noen stillestående, nedstøvete 325 motorer noen sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 så må du ha girkasse (getrag 260) mellomaksling, elnett fra hjernen og ut. helst eksos til 325. og holderen til girstangen, da getrag 260 kassen er ca 2cm lenger enn getrag 240 kassen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvalaracing Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Eller kjøre med 88+ ledningsnett og original gearkasse. Har ett 88+ ledningsnett med hjerne, 325 motor med lagerbank rimelig til salgs.men blir vel en formue i frakt opp til sameland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now