Gå til innhold

SE PÅ DETTE?? Haster litt..


Sollitoo
 Share

Anbefalte innlegg

hva er grunnen til dette?? sto stille i 5 min på normal driftstempratur, på tomgang... sa poff som dere kanskje ser?

Bestilte ny slange hos tronderud, etter at han STRUNTEN jeg snakket med, faktisk skjønte at det var en bildel jeg skulle ha!! Men spørsmålet mitt er, vil den nye også revne, er det noe spesielt som gjør at sånt skjer??

DSC00002.jpg

Den ble delt på midten..

DSC00001.jpg

Tok også med bilde av stakaren... hehe.. skal se bedre ut iløpet av sommer'n :D Har godt 300,000, men er et bra utgangs pungt.. ikke rust, selv om den er BN registret!!

DSC00023.jpg

På forhånd takk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lånte meg RS4 for i morgen jeg :wink:

så får jeg se på det..

men den kokte ikke for meg, så tviler på at topppakninga er gåen..

men E30 325 der gikk hele radiatoren samtidig..

Men han fomlepungen jeg snakket med på trodrud bil, skjønte jo ingenting.. men er meninga at jeg skal putte i en 3,5 TIC en av de første dagene, men hadde vært greit å hatt bil fremtil det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lånte meg RS4 for i morgen jeg :wink:

så får jeg se på det..

men den kokte ikke for meg, så tviler på at topppakninga er gåen..

men E30 325 der gikk hele radiatoren samtidig..

Men han fomlepungen jeg snakket med på trodrud bil, skjønte jo ingenting.. men er meninga at jeg skal putte i en 3,5 TIC en av de første dagene, men hadde vært greit å hatt bil fremtil det..

Trenger ikke koke for at slangene skal stå som sperrballonger. Kanskje slangen allerede var morken, og med litt trykk på detta da, POFF. Men får håpe det er noe annet.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...