Sollitoo Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 hva er grunnen til dette?? sto stille i 5 min på normal driftstempratur, på tomgang... sa poff som dere kanskje ser? Bestilte ny slange hos tronderud, etter at han STRUNTEN jeg snakket med, faktisk skjønte at det var en bildel jeg skulle ha!! Men spørsmålet mitt er, vil den nye også revne, er det noe spesielt som gjør at sånt skjer?? Den ble delt på midten.. Tok også med bilde av stakaren... hehe.. skal se bedre ut iløpet av sommer'n Har godt 300,000, men er et bra utgangs pungt.. ikke rust, selv om den er BN registret!! På forhånd takk
Sollitoo Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 så ikke jeg setter det sammen, og halvveis til jobb i morgen, så går den igjen... har ikke firmabil hjem i dag.. hehe..
dude Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 tett radiator kanskje? reknar med det er en radiator-slange...?
Sollitoo Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 er den radiatorslangen som går fra termostat huset og over motoren... skal jeg stikke å kjøpe noe radiator rens da tro?
///MoePower Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Kan vel ikke være det at du har hatt på for mye væske eller at luftinga eller slangen som går fra radiator til ekspansjonstank er tett? Da vil jeg tro det skal kunne bli såpass med trykk i systemet om det er litt mye væske..
Bimmerlars Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Satser på gåen toppakning. Pumper trykk ut i kjølesystemet. Pass deg så ikke radiatoren sprekker også
Sollitoo Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 lånte meg RS4 for i morgen jeg så får jeg se på det.. men den kokte ikke for meg, så tviler på at topppakninga er gåen.. men E30 325 der gikk hele radiatoren samtidig.. Men han fomlepungen jeg snakket med på trodrud bil, skjønte jo ingenting.. men er meninga at jeg skal putte i en 3,5 TIC en av de første dagene, men hadde vært greit å hatt bil fremtil det..
Reino Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Sollitoo skrev: lånte meg RS4 for i morgen jeg Du er vel heldig...
Sollitoo Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 hehe.. Går færlt på snøføre den da=)
Bimmerlars Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Sollitoo skrev: lånte meg RS4 for i morgen jeg så får jeg se på det.. men den kokte ikke for meg, så tviler på at topppakninga er gåen.. men E30 325 der gikk hele radiatoren samtidig.. Men han fomlepungen jeg snakket med på trodrud bil, skjønte jo ingenting.. men er meninga at jeg skal putte i en 3,5 TIC en av de første dagene, men hadde vært greit å hatt bil fremtil det.. Trenger ikke koke for at slangene skal stå som sperrballonger. Kanskje slangen allerede var morken, og med litt trykk på detta da, POFF. Men får håpe det er noe annet.. hehe
Sollitoo Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 hehe.. Men gleder meg som en unge å få i 400+ fra 129 kortbeinte ponnyer.. hehe.. skal bare holde ei uke til liksom=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå