-=BMW-318i=- Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Er på utkikk etter bakrutespoiler, M3 speil, leppe til org M3 fram fanger å M3 GT-leppe til M3 fanger til en E36 sedan. Hviss noen sku ha noe av dette liggenes send meg ein PM eller skriv her Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreaz Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Er på utkikk etter bakrutespoiler, M3 speil, leppe til org M3 fram fanger å M3 GT-leppe til M3 fanger til en E36 sedan. Hviss noen sku ha noe av dette liggenes send meg ein PM eller skriv her har en 93 m40b18 motor på pall med nyoverhalet topp. ny kam og løftere osv på verksted. jobb og deler over 6000,- henter du ern din for 2k Link to comment Share on other sites More sharing options...
-=BMW-318i=- Posted January 29, 2007 Author Share Posted January 29, 2007 Er på utkikk etter bakrutespoiler, M3 speil, leppe til org M3 fram fanger å M3 GT-leppe til M3 fanger til en E36 sedan. Hviss noen sku ha noe av dette liggenes send meg ein PM eller skriv her har en 93 m40b18 motor på pall med nyoverhalet topp. ny kam og løftere osv på verksted. jobb og deler over 6000,- henter du ern din for 2k Hmm, så toppen er uten tikking osv? Er eventuelt interisert i den toppen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreaz Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 jupp toppen er nyoverhalt på verksted for ca 1 år siden. er garanti på delene hvertfall. selger hele motor som den står trenger den ikke lenger. satt i cabb til søstra mi som kunn har gått 150'000km Link to comment Share on other sites More sharing options...
-=BMW-318i=- Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 Men du selger bare toppen for 2k da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreaz Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Men du selger bare toppen for 2k da ? kan du ikke bare hente hele da;) å hive det du ikke trenger. el viss du tar den av selv så ok. har ikke tid styre med den nå. motor står på verksted til fatter seh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-=BMW-318i=- Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 Ok. Så jeg kan får hele motoren får 2k ? Det høres jo rimlig ut det hviss motoren er nyoverhalt å har bare gått 150.000.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreaz Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Ok. Så jeg kan får hele motoren får 2k ? Det høres jo rimlig ut det hviss motoren er nyoverhalt å har bare gått 150.000.. jupp henter du hele er 2k greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts