Gå til innhold

Peiling på dørlås


lkruses
 Share

Anbefalte innlegg

Hei kjører en 328 coupe.. som jeg har montert defa alarm på som låser bilen opp og igjen fjernkontroll...skulle låse opp bilen en dag her. og det eneste som låste seg opp var passasjer døra...måtte da låse fører døra opp manuelt med nøkkel... når jeg da skulle låse igjen måtte jeg ta å låse fører døra manuelt med nøkkel igjen.fikk låst bare førerdøra.sentrallåsen funket ikke,for å få låst resten måtte jeg trykke på fjernkontrollen som da låste passasjer døra..noen som har erfaring med dette?............... Kan det være at sentrallåsmotoren er gåen på førerdøra feks?....;-) Takker for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjører en 328 coupe.. som jeg har montert defa alarm på som låser bilen opp og igjen fjernkontroll...skulle låse opp bilen en dag her. og det eneste som låste seg opp var passasjer døra...måtte da låse fører døra opp manuelt med nøkkel... når jeg da skulle låse igjen måtte jeg ta å låse fører døra manuelt med nøkkel igjen.fikk låst bare førerdøra.sentrallåsen funket ikke,for å få låst resten måtte jeg trykke på fjernkontrollen som da låste passasjer døra..noen som har erfaring med dette?............... Kan det være at sentrallåsmotoren er gåen på førerdøra feks?....;-) Takker for svar..

Kan du høre at motoren på førersiden går når du bruker fjernlåsen??

Sentrallåssystemet er nokså innviklet, men hvis du skrur av dørtrekket, tar ut lås så kan du se hva det er.. Kan være et stikk som er hoppet ut, eller låsearmen kan ha hoppet utav..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. helt dødt.. ingen lyd eller noe.. ringte gs bildeler istad og de mente det var sentrallåsmotor som var gåen. men jeg tar av trekket og tar en titt som du nevte.. kan jo være noe enkelt. takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...