Aroid Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Jeg plages litt med varm apperatet. Det blir bare lonket luft som kommer ut. hva som kan skyldes at ikke det blir varmt? har hatt bilen over 2år og det har vært sånn heile tiden. Termostaten har ikke vært bytten mens e har hatt bilen. men termostaten skal vell ikke noe med at det blir lonket luft når motoren er varm og måleren står nesten rett opp. Dere andre som har E30 kordan er varm apperatet deres når det er 5minus ute. grei dere hold varmen i bilen. blir det så varmt i bilen at må skru tempen i bilen litt tilbake? Er det noe rettnings bestemt på slangene som går inn på varm apperatet? har noen forslag på ka det kan var?
morrist Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 er det fullt med kjøleveske på den ? Og termostaten åpner som den skal?
Aroid Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 kjølevannet er på max heile tiden. Termostaten er jeg veldi usikker på om det står åpen heile tiden eller om den fungere. Temperatur måleren inne i bilen står no nesten rett opp som normalt det skal gjør. uansett om det er 30+grader ute eller om det er 20minus ute. har veldi go kjøling på motoren uansett om ikke jeg har kjølevifte på motoren. har kjørt 2 sommer med uten kjølevifte uten noe problem. temp måleren står på samma plass. Er det noen som veit om det går en vaier i fra varmekranen til vri bryteren inne i bilen? kan nesten begyn og lur på at varmekranen ikke åpner seg helt. har jeg bestilt ny termostat til hælgen.
R.E.H Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 har ikke egentlig lest så grundig over denne tråden men vil bare si at d kan jo være muligheter for at varmeregisteret er tett.. du kunne iallefall prøvd å spyle igjennom det.. "rette" veien:P
Aroid Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 skal prøv det i hælga og jeg skal se på varmkranen til varm apperat. kan hend at den ikke åpner seg helt. når jeg holder på skal jeg skift termostaten også. trenger flere tips. jeg har bare lonket luft til fotan og til front ruta. det lufte som kommer i fra dashbordet for ansiktet og side rutene er kald luft.
Patrick B Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 ingen flere tips? Vil rett og slett bare skifte termostat og skifte kjøleveske samt lufte systemet sikkelig.
Aroid Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 ja e jeg skal skift termostat i hælga når jeg kommer heim igjen. da skal jeg prøv og spyl med hage slangen inn der varm vannet går inn til varm apperatet få gjør reint der også. Vist ikke det blir varme da så blir jeg å ta ut varme kranen og sjekk om den er fin og samma med vaieren som går i fra bryteren som styrer varm vannet inn til bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå