runsyv Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 måtte stanse 3 ganger på vei til jobb idag vinduet på bakluka på min E46 touring åpnet seg automatisk hørte den klikke lyden som kommer når du åpner den med nøkkelen, men rørte ikke denne knappen. Noen som vet hva det kan være Rune Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 På min var det overledning i hengslingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ca///e Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Det er mest sannsynlig brudd/dårlig/slitt ledning. Dette kan enten skjøtes eller bytte hele. Bytte hele er kostbart. Vet ikke hvor du bor men Alf Lie på Furuset kan gjøre jobben uansett hvilken variant av feil det er. Vet at dette har forekommet på både E34, E46 og E39. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quattrokiller Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Hadde det samme på min i går, var en pinne som var frosset i låsen. Tørket med føner, sprayet litt WD40 og *vips* funker den igjen! Er jo en pest og en plage når sånt skjer, alarmen går jo hele tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
runsyv Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 ja er noe piss, kjøpte bilen for 14 dager siden av en forhandler, regner med at det ordner opp i dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Magne Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 det er enten brudd i i ledninger som ligger å kortslutter, eller at det er problem inne i selve glassruta..... Er det BMW forhandlere som har solgt bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
runsyv Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 Nei kjøpt av et firma som importerer biler, men de sier at de skal ordne opp, så det er jo bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts