Ostespiller Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Hei, Holder fortsatt på med å finne ut hva jeg gjør med instrument panelet etter motor byttet. Tittet litt på E34 M5 instrumentet. Noen her som har koblet den på en M20 motor? Noen som vet om det er vanskelig/umulig? mvh Patrick
Gunnar Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 I E34 betyr det ihvertfall at man må bytte ledningsnett for å få alt til å fungere. Det er helt andre plugger på E34 med M20-motor og E34 med S38. Men regner vel med det bør gå å få til speedo og turteller og slike ting. Det digitale displayet for kjørecomputer/check control er nok verre.
Ostespiller Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Det viktigste er at turteller, speedo, og bensinmålern fungerer. Resten er ikke viktig. Mulig det kanskje bare er å bytte pluggene som skal inn på instrumentet. Kan vel kanskje få kjøpt slike også. Får bestille et instrumentpanel fra koed da.
Gjest Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Får bestille et instrumentpanel fra koed da. Jeg har et liggende Mangler plast dekselet foran.
Stephan.s Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Ring eller send mail til koed og hør med dem. De har hjulpet meg utallige ganger med hva som trengs for overganger av div deler mellom de forskjellige e34. Er utrolig hva de gutta der kan
Ostespiller Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Takk. Høres kjempe bra ut. Fikk instrumentet fra statende levert på døren for 2000.- Heelt strøkent:) Er vel ikke så gal pris på d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå