Jump to content

Firehjulskontroll - Kristiansand?

Mauro
 Share

Recommended Posts

autoteknikk.. sikker mange andre verksteder

Da jeg søkte på kvasir sto det at autoteknikk var ett japsebil verksted på dalane. Kan det stemme?

Noen som kan komme med en konkret plass? :)

De aller fleste verkstedene kan ta 4 hjuls kontroll. Hvis ikke du finner noen kan du alltids komme til mandal. Kan ta hos oss i alle fall ;)

autoteknikk.. sikker mange andre verksteder

Da jeg søkte på kvasir sto det at autoteknikk var ett japsebil verksted på dalane. Kan det stemme?

Noen som kan komme med en konkret plass? :)

De aller fleste verkstedene kan ta 4 hjuls kontroll. Hvis ikke du finner noen kan du alltids komme til mandal. Kan ta hos oss i alle fall ;)

Hvor mye skal dere ta for jobben? :)

En ting du må huske på er at noen har begrensning på hvor store felger de kan ta.

Hos Ford i Sørlandsparken så kan de ta 18" ihvertfall. Men vinteren er vel kanskje tiden for 15" og stålfelger for mange, så det er vel kanskje ikke noe problem.

Autoteknikk? Trodde det var et vanlig verksted det? De som monterer trimchip osv? Uansett, jeg tok firehjulskontroll på et verksted som er vis-a-vis Naf i Sørlandsparken. De tar ikke større enn 16" felger.

Det jeg lurer på er hvorfor felger er en begrensning for visse verksteder når de skal ta firehjulskontroll?