Mauro Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tatt en slik kontroll i Kristiansand? Justert spissinga osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 autoteknikk.. sikker mange andre verksteder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 autoteknikk.. sikker mange andre verksteder Da jeg søkte på kvasir sto det at autoteknikk var ett japsebil verksted på dalane. Kan det stemme? Noen som kan komme med en konkret plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 autoteknikk.. sikker mange andre verksteder Da jeg søkte på kvasir sto det at autoteknikk var ett japsebil verksted på dalane. Kan det stemme? Noen som kan komme med en konkret plass? De aller fleste verkstedene kan ta 4 hjuls kontroll. Hvis ikke du finner noen kan du alltids komme til mandal. Kan ta hos oss i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 autoteknikk.. sikker mange andre verksteder Da jeg søkte på kvasir sto det at autoteknikk var ett japsebil verksted på dalane. Kan det stemme? Noen som kan komme med en konkret plass? De aller fleste verkstedene kan ta 4 hjuls kontroll. Hvis ikke du finner noen kan du alltids komme til mandal. Kan ta hos oss i alle fall Hvor mye skal dere ta for jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Kan høre på pris i mårra, og gi deg ett svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 En ting du må huske på er at noen har begrensning på hvor store felger de kan ta. Hos Ford i Sørlandsparken så kan de ta 18" ihvertfall. Men vinteren er vel kanskje tiden for 15" og stålfelger for mange, så det er vel kanskje ikke noe problem. Autoteknikk? Trodde det var et vanlig verksted det? De som monterer trimchip osv? Uansett, jeg tok firehjulskontroll på et verksted som er vis-a-vis Naf i Sørlandsparken. De tar ikke større enn 16" felger. Det jeg lurer på er hvorfor felger er en begrensning for visse verksteder når de skal ta firehjulskontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Har sjekka pris nå. Ca 1200 kr, kan variere noe alt etter som hvor mye som må justeres på og om ting sitter fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 har vel noe og si med at motakerne som dem monterer på dekkene ikke har en større indre diameter en 16 tommer da... medberegnet dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå