Toro Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Har bladd meg frem til språk, der står det "00 D", men det skjer ingenting når jeg trykker på den venstre knappen i instrumentet. Skulle gjerne hatt engelsk istedetfor tysk. Har den store computeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storkaren Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Han jeg kjøpte bilen av, sa at han han hadde levert den inn til BMW for å få den omprogramert... men kan jo være det er lettere enn som så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted January 29, 2007 Author Share Posted January 29, 2007 Noen andre som har gjort dette før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth520IA Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Da jeg kjøpte 520'en min, fikk jeg beskjed om at den måtte på verksted for å endre språk. Det kunne jeg ikke gjøre selv. På min andre BMW kan jeg det, men den har navigasjon. Det er vel kanskje en annen programvare i denne, da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 kan gjøre det selv.men er ikke alle det går på.tror det har med å gjøre om den er importert eller ikke. kan få engelsk tekst. søk litt på forumet,for det har hvert diskutert før.var 2 knapper du skulle holde inne samtidig eller no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts