325i Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 motoren er gåen på den, stemplene tok kvelden.. høyre side av bilen er ødelagt, skjermer, dører, baklykt, litt skade på fangerene.. gått 300tusen, vil helst selge hele bilen etter som jeg ikke har plass til den.. kan sende bilder til di som er intresert.. kom med bud
kvalaracing Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Er det sentral lås på denne? Isåfall trenger jeg motoren på høyre side.
325i Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 ja men den har aldri funka så lenge jeg har hatt den, tror det er noe galt med det eletriske..
325i Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 si fra vist dere trenger noe, masse brukbare deler.. bilen hugges når bilopphuggeren opphever streiken :s håper bare det skjer før årsavgiften må betales..
toomas Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 trenger setebeltene bak med plast lokka på toppen av setet og de plast lokka på sidene av baksetet. hvis det er typen UTEN vibbare rygger eller UTEN den røde knotten på toppen altså ikke typen på bilde men vanlige bakseter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå