bmw_sondre Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 hei jeg har en mio 168 pda den er kjøpt 26,09,06 . spill, musikk og video. Mio 168 kommer med Windows Mobile 2003 som inkluderer Pocket Outlook, Pocket Word, Pocket Excel pluss en rekke andre programmer. Har bare brukt den 2 ganger som gps, den bare står i bilen å bruker den alderig men den fungerer helt utmerket. å er så godt som ny. masse utsyr. Jeg ønsker å bytte denne i en forsterker for min har tatt natta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 kan bytte i en sony ericsson w900i.. mp3 telefon. Utstyr : handsfree. med radio. (skikkelig gode øretelefoner) 512 mb minnekort. datakabel. lader til bil. Telefonen er hvit. er kjempefornøyd med telefonen men fikk ny her for en ukes tid siden så jeg trenger den ikke lenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_sondre Posted February 2, 2007 Author Share Posted February 2, 2007 hei har en nokia n80 så den holder tenker jeg. men vil gjæne bytte i en forsterker. for mine har tatt kvelden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts