325ixturbo Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 heisan nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med min motor skal jeg ta innbytte på smtn og gå for dta el skal jeg gjøre som kimmit og bruke en turbochip? siden jeg har en garret t3/4 blir ikke effekt uttaket mer enn maks 340-350 så da lurer jeg på erfaringene dere sitter med evt ett annet sprut som er kurant og koble opp har i dag arp og mls 535lmm 380cc dyser og en liner btr som kansjke skal byttes mot progressiv kom med tips..
propan Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Jeg vedder mye penger på at du sikkert vil trimme mer og/eller vil ha det stabilt og kan bruke bilen og ikke baare skru? Kjøp sprut.
325ixturbo Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 nja mye vil ha mer... men ix har vel sine begrensninger med driverk også. og erfaringen kimmit hadde med chipen var vist bra grei nokk. ingen fjusking el rykking. og akkurat no så har æ liksom alt som kan funke med chip også.2000 kr og 5min montering med chip el 2mnd senere og 8t mer for sprut++? hvorfor tror du det blir mere skruing. pga dårlig motorstyring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå