Tomba Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg har problemer med at "current location" er helt feil på bildet i skjermen. viser at bilen er kanskje ett par mil fra korrekt lokasjon. Noen som vet hva som gjør det? Jeg har forresten en brent CD, og ikke originalCD. Noen som har peiling på hvor man kan laste ned oppdatert NAVI-CD til E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 tipper du må kalibrere navi. den vet ikke helt hvor den er. har måttet gjøre dette på annen navi, men der viste den ca 100 meter feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomba Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Okei.. må dette gjøres på verksted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 les i bruksanvisning. skal stå der. ihvertfall på den jeg gjorde det med.(blaupunkt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Vær sikker på at klokka er rett ellers kan du få feil på navigering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå