lagrinn Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 jeg kjøpte meg et par recaro stoler av en kamerat får en liten tid tilbake, er det noen her som veit hvor jeg kan få tak i understellet til disse stolene som passer i en e34 takker får alle svar
Samaraiuz Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Du får betale en som er god til å sveise, så kanskje det fixer seg=)
lagrinn Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 har laget til fester selv, men problemet her er at sikkerhets selen sitter festet i ramma til setet, så kunne godt tenkt meg og få tak i skikkelig understell
Frode_E30 Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Bruk det originale understellet og sveis på recarosetet.
lagrinn Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 det er dette jeg har gjort på ene setet, men om jeg gjør det samme på fører setet så blir jeg jo fast klemt i mellom setet og rattet, synest også setet blir får høyt når jeg gjør slik, så igjen, hvor selger dem orginalt understell
lagrinn Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 det er dette jeg har gjort på ene setet, men om jeg gjør det samme på fører setet så blir jeg jo fast klemt i mellom setet og rattet, synest også setet blir får høyt når jeg gjør slik, så igjen, hvor selger dem orginalt understell
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 www.bsbildeler.no kjøpte jeg sparco fia-godkjente stolunderstell til min e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå