Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et FK köningsport sett som skal monteres. Har hatt litt issues foran, da jeg må presse over hjullager på nytt fjærbein. De gamle lagrene ble ødelagt da jeg prøvde å fjerne dem fra fjørbeinet. Støvdekslet for ABS-kransen ble fucka. Så kjøpte jeg nye lagre, men dette støvdekslet manglet i "pakken". Hva er egentlig den korrekte framgangsmåten?

BTW, skal bremseskjold flyttes over til nye fjærbein?

Fjørene bak sitter hardt. PÅ den forrige e30'n min var det bare å fjerne bolten, og presse ned bakstillingen så fikk man fiklet ut fjøra. Men på denne 325'n (sikkert m-tech understell) så er det liiite å gå på.. såvidt jeg får beveget bakstillingen. Tips anyone?

Skrevet

Driver å monterer bak nå.. og metalldelen med gjenger passet ikke på den nedre gummien.. metalldelen med gjenger står nå sammen med fjøra på bart stål/"platformen". Når jeg da prøver å skru fjøra opp og ner, går metalldelen med gjenger bare rundt uten å få feste..

Noen som har erfaringer her?

Skrevet

Det er vel en umbrakoskrue som du skal skru gjennom justeringsdelen og inn i "platformen" slik at den står stille? Det har det alltid vært på mine H&R sett.

Gummi`n pleier jeg å fjerne..

Skrevet
Det er vel en umbrakoskrue som du skal skru gjennom justeringsdelen og inn i "platformen" slik at den står stille? Det har det alltid vært på mine H&R sett.

Gummi`n pleier jeg å fjerne..

Hmm.. nei jeg la ikke merke til noen skruer eller noe opplegg for dette på justeringsdelen

Skrevet

Merkelig.. Det bør jo være ett eller annet som får justeringsdelen til å stå stille. Ellers blir det veldig tungvint å justere høyden.. Fulgte det med en monteringsanvisning?

Skrevet
Merkelig.. Det bør jo være ett eller annet som får justeringsdelen til å stå stille. Ellers blir det veldig tungvint å justere høyden.. Fulgte det med en monteringsanvisning?

Niks. Snakket med en kompis som har montert samme kit på sin gamle m3 e30, og han hadde heller ikke borra. Han sa det letteste var å ta ut fjøra og justeringsdelen for å stille inn høyden. Har fått et nr. til en på GS som skal kunne svare på dette nå

Skrevet

Man skulle altså løsne demperen i underkant for å så justere høyden. Får se hvordan detter funker i praksis i morgen.. nok skruing for i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...