morrist Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Har akkuratt hatt bilen inne på soting av ruter, alle utenom frontruta..(på en e39 touring..). Hadde en liten ringe runde før jeg bestemte meg. Prisene varierte fra nesten 10.000 til 6.500kr.. Valgte da til slutt de billigste, og var meget fornøyd med resultatet.. Hva har dere andre betalt? Synes egentlig det er ganske drygt med 6,5 høvdinger for å sote noen vinduer, men.. blir jo fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 6500?? da hadde jeg heller sota selv! er man litt stø på hånda kan man få det ganske bra selv. men skjønner jo at det er mye mer fint og mer stil ved ordentlig soting da! beklager hvis jeg ødela tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Tror ikke prisen er så veldig gal? Man får jo også garanti når man setter det bort. Jeg fikk pris på ca 3000,- til Z3n. Det er jo bare 3 ruter også. Du har vel sotet 7 ruter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morrist Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jo, var 7 ruter ja.. med 5 års garanti.. positive med å levere det inn, er at det blir så strøkent så det ser orginalt sotet ut, altså ikke solfilm.. dermed reagerer ikke onkel på det, om du ikke har det helt svart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå