derrick Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Tenkte eg skulle legg ut nokre bilder av min "nye" bmw. Det er en 88 mod 525i 12v som har rusla erlige 320000km. Bilen er fortsatt fast i fisken og fungerer utmerket. Slik såg bilen ut når eg henta den ved juletider: Så kjøpte eg inn kvite blinklys, frontspoiler, bakrutespoiler, m-teck ratt. Lakkerte kanalane i bilens farge. Neste blir litt senking. Har kjøpt inn Lesjøfors 30mm, vil ikkje gjere for mykje av det. Bak er den jo lav nok. Fekk sommarfelgane i går: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Så pen ut den der Men få av M merket, og bytt ut baklysene med noen med hvitt blinklys Da blir den enda noen hakk penere skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ja M merket skal av, men det sitter vanvittig fast. Er redd at det blir skade i lakken Nye baklykter kommer også med tiden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Pen bil det der ja Savnet felger, men ser du har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Fin bil Er det ikke litt risk å kjøpe en bil som har gått så langt ? Men en strøken bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jau litt risk er det jo alltid. Men mi erfaring er at det ikkje alltid er det som står på km-tellaren som beskriver standen på bilen. Denne her har iallefall km-stand som ikkje er tukla med. Men prisen bør jo stå litt i stil med kjørelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Få av M-merket, bakrutespoileren og antenna bak! Og få på hvite blikers bak, så blir bilen MYE penere Har du forresten sota ene delen av ruta på sidene bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 se der ja! så grei ut den;) fine felger og! få på hvite blink bak..har selv 30 mm lesjofors fjærer.. men monterte kun foran..det fungerer veldig greit... ble ganske stiv foran, og mindre krenging.. Ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_Q Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Mye ga du for den da? Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Benger: kordan fungerer det med senking kun framme? tenkte på det samme sjølv. super_Q: trur ikkje eg vil gå ut med kor mykje eg betalte. sånn passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Blir så mye finere med hvite blinkere, pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Det fungerer helt greit med senking kun fremme... er ikke mye senkingen, man merker ikke så mye til det, bortsett fra at den blir stivere enn org foran. går ikke ut over noe komfort ved vanlig kjøring... mulig jeg skal montere fjærene bak også, siden den er litt mykere bak enn foran. men vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Pen bil Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Takker. Blir vel ikkje meir enn senking, nye baklykter. Sportsinteriør står på ønskelista, vi får sjå. Kanskje selger eg den. Har veldig lyst på 530i v8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå