Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til E-34:

M20B25 motor komplett med eksos ledningsnett lmm hjerne osv.. motor har kokt å toppen har slått seg så denne må planes å få på ny toppakning.. den har kokt pga gåen vannpumpe TROR jeg! Har også en Automat kasse til samma bilen.. den er men girkasse fester, converter! rardiatoren må vel følge med motor! her en høystbydende! men ikke skambud! kmstand på dette er CA150K 88-89mod

Til E36:

Grenrør til 328 M52B28 Disse er originale og strøkene!

Hovedlykter originale strøkne

Blinklys forran(hvite) originale å strøkene

17" vinter hjul(wannabe M3), ene dekke har fått en kul, å felgen er "flat" akkurat der.. kjerringa kjørte litt fort igjennom en hull i veien! disse er som nye bortsett fra den felgen å dekke! ! koster ca 500.- å fikse felgen men ikke noe prob å kjøre med! kosta nytt 16000,- høystbydende! dekka er nesten som nye! litt slitt bakdekk men ikke noe betydelig..

15" vinterdekk artec felger! disse er litt knatkjørt å rift i ett dekk! Høystbydende.

Bilder sendes på mail/mms om ønskeli

Skrevet

Hovedlyktene koster 3200 hos gs per stykk så da blir det vel halvpris som gjelder å da blir det vel 3200 for begge! pluss frakt! holder til i gudbrandsdalen! i nærheten av lillehammer

Skrevet
Hovedlyktene koster 3200 hos gs per stykk så da blir det vel halvpris som gjelder å da blir det vel 3200 for begge! pluss frakt! holder til i gudbrandsdalen! i nærheten av lillehammer

Takker for tilbudet,GS selger nye sett med AE for 2400,-pr,sett i disse dager,tror jeg går for dem istedet.

Skrevet

ja vet det. dem jeg har kjøpt også! men de var ikke overbevisende på kvaliteten! fullt lyse var rævva hehe! ja jeg var litt stiv på prisen!! bare gi ett bud hvis du er interisert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...