NyborgRacing Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Til E-34: M20B25 motor komplett med eksos ledningsnett lmm hjerne osv.. motor har kokt å toppen har slått seg så denne må planes å få på ny toppakning.. den har kokt pga gåen vannpumpe TROR jeg! Har også en Automat kasse til samma bilen.. den er men girkasse fester, converter! rardiatoren må vel følge med motor! her en høystbydende! men ikke skambud! kmstand på dette er CA150K 88-89mod Til E36: Grenrør til 328 M52B28 Disse er originale og strøkene! Hovedlykter originale strøkne Blinklys forran(hvite) originale å strøkene 17" vinter hjul(wannabe M3), ene dekke har fått en kul, å felgen er "flat" akkurat der.. kjerringa kjørte litt fort igjennom en hull i veien! disse er som nye bortsett fra den felgen å dekke! ! koster ca 500.- å fikse felgen men ikke noe prob å kjøre med! kosta nytt 16000,- høystbydende! dekka er nesten som nye! litt slitt bakdekk men ikke noe betydelig.. 15" vinterdekk artec felger! disse er litt knatkjørt å rift i ett dekk! Høystbydende. Bilder sendes på mail/mms om ønskeli
NyborgRacing Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Jupp! må bytte litt vettu! Har forresten original kassetspiller med cd magasin også hvis noen vil ha det
NyborgRacing Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Hovedlyktene koster 3200 hos gs per stykk så da blir det vel halvpris som gjelder å da blir det vel 3200 for begge! pluss frakt! holder til i gudbrandsdalen! i nærheten av lillehammer
dreaz Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 pris grenrør? passer m50b25 og dette? rustfritt?
NyborgRacing Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 De skal passe der ja! nei de er nok ikke laget i rustfritt stål dem.. det er de originale som sitter der fra fabrikk! skrev grenrør for det ligner mere på det en på manifolder!
Oil drop man Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Hovedlyktene koster 3200 hos gs per stykk så da blir det vel halvpris som gjelder å da blir det vel 3200 for begge! pluss frakt! holder til i gudbrandsdalen! i nærheten av lillehammer Takker for tilbudet,GS selger nye sett med AE for 2400,-pr,sett i disse dager,tror jeg går for dem istedet.
NyborgRacing Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 ja vet det. dem jeg har kjøpt også! men de var ikke overbevisende på kvaliteten! fullt lyse var rævva hehe! ja jeg var litt stiv på prisen!! bare gi ett bud hvis du er interisert
Chris_325iM Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 manifoil på M52motorene er sånn mellmting mellom grenrør og manifiol, men det går for å være manifoil så er det sagt =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå