Gå til innhold

'91 BMW 520iA selges


Turbo-Knut
 Share

Anbefalte innlegg

Edit: Ny annonse 14.03.2007.

Bilen min er til salgs igjen.

(Den ble ikke solgt forrige måned (februar) likevel, etter mye fram og tilbake med en noe ubestemt kjøper...)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1424296

Så til de som kontakta meg, og fikk til svar at bilen desverre var solgt, kan nå gjøre et nytt forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Håper prisen er veldig prutbar?

58 000 for en 91 mod 520?

Man får jo en 525 24V i god stand for den prisen. Det er jo realiteten?

Vist du hadde vært interessert kunne jeg sendt deg en liste over alt jeg har gjort med den i løpet av den tiden jeg har hatt bilen, 1 1/2 år.

Den har kostet meg så mye at jeg kunn kjøpt meg en grei E39 istedet!

Den har en litt spesiell historie, som er grunnen til oppussinga som tok litt av.

Du får nok en grei 525 24v til den prisen, ja.. men tviler på at den er i såpass god stand både teknisk og utseendemessig som denne.

Det står skrevet litt i annonsa på autodb om hva som er gjort.

Dyr er den, men skal man kjøpe noe billigere, må man ofte koste på litt, og da forsvinner kronene.

Så om man regner litt på det, så er dette faktisk ikke så ille - den er ferdig påkosta!

Så å si at den er dyr er greit, men tviler på at du klarer å få en "grei" E34

til å bli mer strøken til en rimligere penge totalt, enn om du kjøper denne.

Bare sommerhjula koster 20.000! de var nye sist sommer!

Håper du har fått litt forståelse for dette.

Jeg har nå altfor mange prosjekter, bla.a 2 stk. E34 til, men trenger penger for å kunne drive på.

Prisen er forresten pruta ned fra 60.000 til 58.000 men har desverre vært kontaktet av for mange useriøse.

Håper noen seriøse tar kontakt snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen tralle!

Men hvorfor er det analog tripteller og km teller? Jeg trodde du kun fikk dette på m20?

Denne bilen er produsert i 1990, digital tripteller kom på modeller produsert fra 1991 og oppover, sorry OT.

Dette er helt korrekt.

Ville lagt ut link til prosjekttråden på hjemmesiden TK, så får folk se hva du har gjort med bilen.

Må bare si at personlig hadde jeg ikke nølt med å kjøpe bil av deg :D

Takk for d :)

Ligger ute litt info på hjemmesiden min ja, www.turboknut.tk

Har ikke oppdatert siden på veldig lenge, men første del av oppussinga ligger der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke får å krevulere, men 525`n fikk digitalt fra 88 da :wink:

kjempefin bil da :D

Jada, det er nå så.. :wink:

Takk for det! Bilen er fin den serdu, men det er ikke mange som har kontaktet meg på den siste annonsen her.. men får håpe noen av de få snart vil kjøpe den.

Salgsgrunn er at jeg har to E34 prosjekter på gang, dersom noen skulle lure på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...