weheeE34 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 linglong 245/40/ZR18 til under 900.-! Hos: http://www.dekkonline.com/start.html noen som har prøvd eller har erfaring med desse dekkene? skal brukes til normal kjøring ikke bane. er den beste prisen jeg noen gang har sett på 18" dekk, men er skeptisk til kvaliteten, vil ikke kjøpe nye etter 5000 kilometer liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Hadde linglong i 18" på e30'n, på tørt føre og normal kjøring funket de helt fint. Men på vått føre og litt agressiv kjøring så blei det ganske morsomt å kjøre med disse, ikke de beste kjøreegenskapene på vått, men til vanlig kjøring skulle de funke greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZider Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 hvis du ser på test resultatene så er de faktisk bedre en pirelli p 7000, men jeg har aldri prøvd dem selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Bare synd navnet nesten er god nok grunn til å ikke kjøpe de.. Linglong Pingpong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 okay, bor på sunnmøre, er ikke så mange solskinnsdager her:( kan du annbefale desse dekkene da? var vel ikke problemer med vannplaning å slikt? at dekkene slipper lett dersom jeg VIL de ska slippe er jo positivt, men kjipt vist de slipper i tide å utide.. noen som har kjennskaper til denne siden da? leverer det de lover og ikke no tull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Bare synd navnet nesten er god nok grunn til å ikke kjøpe de..Linglong Pingpong.. Hehe, som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 sjuuuukt billige priser der va da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 de funker greit og slipper hvis du VIL, men til vanlig kjøring på våt vei funker de helt fint, men hendte noen ganger at de slapp litt foran også når jeg holdt grei fart gjennom noen svinger. Ellers vil jeg påstå at du får greie dekk for pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 hadde disse på min e34, bare i 225/40/18 har samme erfaringer som de andre her sier, men er i og for seg et greit dekk til en rimelig penge.. Så har man råd og spinne litt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 dekkonline er nok noe særiøse greier, jeg bestilte 225-45-17 av typen linglong, dem sto utenfor døra mi 4 dager seinere. helt greie dekk, noe hard gummi, jeg opplevde og få slipp på bakhjulene i en sving på vått føre, men det har kun skjedd en gang. tåler litt burning også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå