Gå til innhold

linglong 245/40/ZR18 til under 900.-!


weheeE34
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde linglong i 18" på e30'n, på tørt føre og normal kjøring funket de helt fint. Men på vått føre og litt agressiv kjøring så blei det ganske morsomt å kjøre med disse, ikke de beste kjøreegenskapene på vått, men til vanlig kjøring skulle de funke greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay, bor på sunnmøre, er ikke så mange solskinnsdager her:( kan du annbefale desse dekkene da?

var vel ikke problemer med vannplaning å slikt? at dekkene slipper lett dersom jeg VIL de ska slippe er jo positivt, men kjipt vist de slipper i tide å utide..

noen som har kjennskaper til denne siden da? leverer det de lover og ikke no tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de funker greit og slipper hvis du VIL, men til vanlig kjøring på våt vei funker de helt fint, men hendte noen ganger at de slapp litt foran også når jeg holdt grei fart gjennom noen svinger. Ellers vil jeg påstå at du får greie dekk for pengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkonline er nok noe særiøse greier, jeg bestilte 225-45-17 av typen linglong, dem sto utenfor døra mi 4 dager seinere.

helt greie dekk, noe hard gummi, jeg opplevde og få slipp på bakhjulene i en sving på vått føre, men det har kun skjedd en gang. tåler litt burning også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...