Gå til innhold

90 Mod 520i E34 med gåen motor 24v (M5-B20)

h2k
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw i grei teknisk stand selges for 10.000kr eller nærmeste bud. Selges som den står. Bilen har litt steinsprang og rust i lakken hær og dær, men ikke i bærende konstruksjoner. Eneste som mangler for eu-kontroll er en ny motor eller overhaling av motoren som står i og bytte av handbrekkvaier(som medfølger). Km stand på bilen er 420k men motoren som står i er gått ca 200k. Er byttet dempere, frontrute, vannpumpe og alle mulige slitedeler på understell så vogna er ikke preget kjøremessig av km standen.

Bilen har cruisecontroll, soltak, 16" alu sommer og 15" alu vinterdekk(pigg) som er flunkende nye(kjørt i 3måneder). Stoff interiør.

Bilen står i Nordland, nermere bestemt Narvik.

Bilde av bilen fra når den ble henta for 2 år siden:

bmw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tlf nr kan du få på PM om du er interessert. Jeg vet ikke enda hva som har skjært seg i motoren men syl1 er full av olje. Enten er det gåen toppakning, eller så har stempelringer\oljeringer gått, ventiltetninger eller i værste fall så har toppen sprukket. Vet ikke mer før jeg får åpnet motorn.

Det er -11 grader utenfor hybelen og Bacho skrallesettet mitt har frosset. Jeg holder allerede på å totalbygger en svindyr rekke6 motor til skylinen min og den skriker etter flere dyre deler. Så jeg vil bare kvitte meg med BMW'en uten å gå så mye i tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...