M Thorsen Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Etter en hard kappkjøring gjennom byen med en porsche 944 (der bmw`en seiret klart) fikk jeg en stygg ulelyd (høres ut som en due/ugle i dødskramper) og det høres ut som om den skulle komme fra girkasse området ett sted. Denne lyden gav seg etterhvert men kom tilbake idag,2 uker etter, etter jeg dro på ut av byen. Med clutch inne, og på tomgang er lyden borte.. Noen forslag/ideer om hva det kan være? trøstelager/foringer? Bilen er en 325i cab 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Dårlig utløserlaget på clutchen er meget vanlig. Når det først begynner å bli slitt så tåler det ikke mye juling før det virkelig begynner å skrangle. Prøv å la bilen bakke i fri og hold døra oppe og slipp clutch FORT. Da hører man fort om det er der feilen ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Litt tørt trøstelager,eller lite olje på kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 M.Thorsen skriver: Med clutch inne, og på tomgang er lyden borte Da er det ikke trustelageret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 ...fikk jeg en stygg ulelyd (høres ut som en due/ugle i dødskramper)... Sikker på at du ikke kjørte over en due under kappkjøringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå