fatboy Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 har hatt problemer med sentrallåsen på bilen, finner ingen relè under høytalerdeksler eller over sparkedeksel, sentrallåsen har bare helt plutselig sluttet og funke, hva kan det være, og er det noen annen plass relè står?
Champ Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 hadde lignende problem på min bil, hos meg funka den bare når jeg skulle låse opp bilen , jeg måtte låse med nøkkelen , problemet var en av bryterne som står i døre på førersiden som ikke ble trykket godt nok inn når jeg lukka døra, fiksa det og alt funka normalt etterpå. Men det er jo sikkert noe annet hvis du ikke kan låse opp bilen heller med sentrallåsen.
fatboy Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 før funka bare sentrallåsen når jeg låste bilen, men nå funker ingenting:/
vrossi46 Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 styre enheten til sentrellåsen. vist du kiker inni høyteler hullet på fører siden ser du ett svart plast deksel..under det dekselet ligger styre enheten til sentrallåsen..
fatboy Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 er ingenting under der, har sjekket det:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå