OAF Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Karbon-innsug til e30 m3...noen som vet?hvordan er passformen?hvor mye hester gir det? noen som har erfaring med det? Skal også kjøpe Effektanlegg....tror det blir Supersprint..Skal mest sannsynlig også ha på den trimkammer og/eller chip..noen som har erfaringer og dele? Mvh Odd Arne Fjørtoft
mAZE Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Ble dårlig med salg skjønner jeg.. Men hør med Extreme her på forumet. Han fikser Carboninnsug til deg for rundt 7000,- NOK.. Jeg har tenkt litt frem og tilbake ang dette, og har veldig lyst til å handle ett selv. Så da kunne vi jo kanskje ha handlet sammen.
R Andersen Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Jeg er i kontakt med en ang carboninnsug, og det kan hende jeg kan skaffe det for 7000,-. Det til Extreme kommer nok på ca 8000,- med frakt. 7800,- SEK tar han for det. Ikke sikkert jeg får den prisen til dere også, men skal høre.. Skal du kjøre med carboninnsug, så bør du kjøre med Alpha-N eller ett annet sprut for å få noe effekt ut av det.
mAZE Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Men lyden får du uansett da.. Når skal du bestille a Raymond?
OAF Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Ble dårlig med salg skjønner jeg.. Men hør med Extreme her på forumet. Han fikser Carboninnsug til deg for rundt 7000,- NOK.. Jeg har tenkt litt frem og tilbake ang dette, og har veldig lyst til å handle ett selv. Så da kunne vi jo kanskje ha handlet sammen. Dårlig med salg ja!Altfor pen og god bil til å selge ,så nå skal jeg ta tiden fremover i bruk på å få bilen slik jeg vil ha den...oppgradering av motor,eksos,nye felger,muligens ny lakk o.s.v.... 7000,- ja...Jeg skal ha meg et slikt et,men det blir ikke nå med en gang...for øyblikket er jeg på havet,men før sommeren så må det være på plass
R Andersen Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Det har jeg ikke tenkt på.. Sendte han en mail for ett par uker siden, men har ikke snakket med han siden det. Regner med det ikke er noe hast?
OAF Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Jeg er i kontakt med en ang carboninnsug, og det kan hende jeg kan skaffe det for 7000,-. Det til Extreme kommer nok på ca 8000,- med frakt. 7800,- SEK tar han for det. Ikke sikkert jeg får den prisen til dere også, men skal høre.. Skal du kjøre med carboninnsug, så bør du kjøre med Alpha-N eller ett annet sprut for å få noe effekt ut av det. Ok..Får du tak i et enda billigere,så hadde jo det vert flott da:) Først og fremst,så er jeg mest ute etter lyden,har hørt at den blir veldig grom! Men noe mer effekt får man jo vel
Extreme Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Japps jag kan fixa,ev kan jag fixa plug and play med mega squirt V.3 när min är mappad i vår.Då blir de med en org 2 raders motronic box med en safe grundmapp efter min med kammar mm.De ska bara vara att koppla in boxen med org handske mot bilen och lite smått.Alpha N mm är kass! byt sprut eller kör med AFM Maila ang insug.ska beställa delar i början på veckan som kommer./Fredrik Silverpilen77@hotmail.com för er som har frågor så kan Espen 3k svara för jag pratar me han ofta och är inte på detta forum så mycket./Fredik
mAZE Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Det har jeg ikke tenkt på.. Sendte han en mail for ett par uker siden, men har ikke snakket med han siden det. Regner med det ikke er noe hast? Overhode ikke noe hast. Må bli kvitt noe av det jeg har her først. Noen bilder og div. Men si ifra før du bestiller ihvertfall.
///Martin Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Sign me up! Muli jeg må innvistere i et sånt ja
Quattrokiller Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Ingen som vet om man kan få carboninnsug til M52/M54??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå