ebnerd Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Er de noen som vet av bilopprettings firma i Trondheim som er bra og billig. Forrige uke var det en tosk som hadde trykt inn passasjer døra på bilen min. Rimelig irritert, tosken stakk av uten et spor. Skal ta en runde i nabolaget å høre om noen har sett eller hørt noe. Men regner med at jeg ender opp med regninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Automote.no Er ikke så illle på lakkerind di etter som jeg hører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Om de ikke har tid, Dahle Bil i Selsbakk kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Ekke so mange som vill lakkere eller gjøre billig slikt arbeid for tida for de har alle sammen så mye å gjøre så de jobber vell heller til full pris de å for tida vil jeg tro =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Prata med lakkereren til Automote nettopp. Han har nok å gjøre fremover ihvertfall. Og jeg hørte i dag med Lade vgs. heller ikke de tar imot flere biler på denne siden av sommerferien. Så andrem er nok inne på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå