bmwhans Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 har fortsatt motoren. gått ca 200' er den med fordeleren på siden. blei starta opp før den blei tatt ut. har fortsatt igjen litt deler også. speil, sett med blinklys på sidene, tank til kjølevæske, tank til bremsevæske, tank til spylervæske, grill, originale dempere bak, injection, bremsekraftforsterker, panser, koffertlokk,pæreholdere til baklykter (ikke facelift), bryter til varsellys og varmetråder + litt annet rart tror jeg. kom med bud!
Bmw345tic Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 hei, har du den bremseklumpen som kobber rørene kobles til? ikke abs.? mvh robert
bmwhans Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 er ikke helt sikker på hva du mener, hvor sitter den? tror ikke det..
bmwhans Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 er det bremsekraftforsterker du mener? den store runde boksen? den har jeg i så fall.
Bmw345tic Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 ikke den store runde nei, den som bremseveskekoppen sitter oppå.
bmwhans Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 beholderen for bremsevæske? den lille tanken lissom?
Bmw345tic Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 nei, den som beholderen stiier på, den metallklumpen. den du kobler kobber rørene på.
bmwhans Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 hehe jeg skal gå ned i garasjen med det samma å se! er den kobberfarga? eller er det svart lakk på den? skal se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå