Jump to content

Sentrallås-problem E34

Kai-P.
 Share

Recommended Posts

Har et mystisk problem med den (originalt) fjernstyrte sentrallåsen om dagen, den virker fint, når jeg trykker på knappen på nøkkelen får jeg låst dørene på normal måte. MEN, noen få sekunder etter låser dørene seg opp igjen og interiørlyset slår seg på. Trykker så på knappen igjen og da forblir bilen låst. Noen som har peiling på hva "sykdommen" kan være:?:

Har nesten samme problem kanskje litt mer utvikla problem. hehe. Min holder på med den dobbel låsinga hele tiden og dobbel opplåsinga.. Må gjera alt to ganger. Ganske irriterande til å begynne med, men har vent meg til det. Men hadde vert kjekt visst noen visst kva som var gale

Har også sett dette problemet på en del e34'er.. Virker til å være et gjenngangs problem.. En kompis smurte hele lås opplegget...Selve låse mekanismen, nøkkelhull osv.. og etter dette funket det bra..Men vet at dette ikke funker på alle.

Sjekk om det er ledningsbrudd i bagasjerommet. Ledningene sitter på hengselet på venstre side. Når jeg fikk brudd var det slik at det kom og gikk, etter hvert fungerte det bare normalt med bakluka oppe og tilslutt måtte jeg alltid låse opp to ganger.