Gå til innhold

Sentrallås-problem E34


Kai-P.
 Share

Anbefalte innlegg

Har et mystisk problem med den (originalt) fjernstyrte sentrallåsen om dagen, den virker fint, når jeg trykker på knappen på nøkkelen får jeg låst dørene på normal måte. MEN, noen få sekunder etter låser dørene seg opp igjen og interiørlyset slår seg på. Trykker så på knappen igjen og da forblir bilen låst. Noen som har peiling på hva "sykdommen" kan være:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten samme problem kanskje litt mer utvikla problem. hehe. Min holder på med den dobbel låsinga hele tiden og dobbel opplåsinga.. Må gjera alt to ganger. Ganske irriterande til å begynne med, men har vent meg til det. Men hadde vert kjekt visst noen visst kva som var gale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett dette problemet på en del e34'er.. Virker til å være et gjenngangs problem.. En kompis smurte hele lås opplegget...Selve låse mekanismen, nøkkelhull osv.. og etter dette funket det bra..Men vet at dette ikke funker på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om det er ledningsbrudd i bagasjerommet. Ledningene sitter på hengselet på venstre side. Når jeg fikk brudd var det slik at det kom og gikk, etter hvert fungerte det bare normalt med bakluka oppe og tilslutt måtte jeg alltid låse opp to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...