Smitt Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Når jeg satt meg i bilen igår merka jeg at førerstolen var litt skeiv i ryggen. Noen som har vært borti det og har noen tips? Må evt kjøpe en ny stol hvis jeg ikke får fiksa det.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Hehe, ja kjenner meg igjen her. Min stol ble først skjev, så knakk den sammen. Å kjøpe èn ny stol er vanskelig, da de fleste selger komplette interiør. Jeg brukte et halvt år på å skaffe et tilsvarende sete. Måtte da kjøpe hele interiøret. Dette var sportsstoler i delskinn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 ? for står øl mage som ikke klarer vekta Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 har nok knekt ja, eller i ferd med å knekke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smitt Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 hmm... har riktig nok en grei pubmuskel, men den var nok sånn når jeg fikk den. Får se om det kanskje går ann å sveise midlertidig så får jeg spore opp ett sportsinteriør etter hvert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts