<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Har kjøpt en 1994 e34 540ia svart m/svart skinn - delebil. Skal egentlig ha motor, drivlinje, understell og el selv. resten selger jeg. Men gode bud mottas på hele bilen!! Skinninteriøret kan selges billig ved hurtig avgjørelse Kom med bud på bil eller deler. Bilen står i Asker, 15min mot Drammen fra Oslo Reiser også mye til Trondheim, så kan hjelpe med transport. mvh HansK NB! hvis noen virkelig vil ha noe ring helst! eller mail. da det er en del pågang på delene og jeg sliter med og holde trå me pm`ene her på forumet. Jeg forlanger ingen drømmepriser heller, vil bare bli kvitt delene jeg ikke skal ha! hansk@driftfun.com 48269484 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei. Ka e prisen på skinn-interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei. Ka e prisen på skinn-interiøret? 3000,- hvis du er rask, mange inntereserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Er rattet orginalt i den bilen, eller er det E39 ratt? Virker multifunksjonsknappen og er det mulig å koble dette i min E34 525iX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er rattet orginalt i den bilen, eller er det E39 ratt? Virker multifunksjonsknappen og er det mulig å koble dette i min E34 525iX? Er ett e39 ratt ja, og airbagen virker, men det er ikke noe sterio eller cc i bilen så knappene virker ikke. og horn da seff, det virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Prisen for hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Prisen for hele bilen? 30 000,- noen synes sikkert det er stiv pris, men vil heller ha delene sjøl for noe mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 NB! hvis noen virkelig vil ha noe ring helst! eller mail. da det er en del pågang på delene og jeg sliter med og holde trå me pm`ene her på forumet. Jeg forlanger ingen drømmepriser heller, vil bare bli kvitt delene jeg ikke skal ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 mye for ratt og airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Ville dette ha passet over i E36 med tanke på drivverk, understell osv..? Den er vel kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg