Gå til innhold

Toppakning E30 M20 - passer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei folkens!

Har nettopp fått en pakke med masse deler til min e30 320i (m20b20) fra schmiedmann/bmwspesialisten.no. Vet ikke om det er jeg som har bestilt feil eller de som har sendt feil, på ordrebekreftelsen sto det bare "Toppaknings-sett komplett M20", men nå viser det seg at det jeg har fått er "SLIPESETT M20 E21/E28". Noen som vet om dette vil passe på en e30 m20? Ser jo meget likt ut borsett fra at pakkningene på eksos siden er anerledes. Noen som vet om andre vesentlige forskjeller? Kan jo eventuelt bare la eksosmanifolden sitte på når jeg drar av toppen så jeg slipper og bytte de pakningene hvis det bare er de som er forskjellige.

Her er en link til settet det ser ut til at jeg har fått: http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... nings-sett

Skrevet

hmm.. har sett litt på hull og sånt på innsug o.l. å det ser ikke ut til å være helt det samme. Men har uansett ikke fått med en eneste vippearm eller vipparmsaksling i kamsettet jeg bestilte heller så får vel ta kontakt. dvs. jeg har fått en kamaksling å ikke et kamsett slik jeg skulle ha xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...