Puyol Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Hei Har en E34 525. Er plaget med at den bruker bremseveske, dette fører til at clutchen ikke fungerer. Skjønner at det ikke blir noe trykk, men hva kan dette skyldes? Har sjekket bremsene, men de virker greie. Har opplevd to ganger at clutchen har fungert. Kan vel være at det er noe lekkasje i noen slanger? Hver gang dette har skjedd har et utropstegn dukket opp på instrumentpanelet. Hjelper dog å fylle på veske og lufte systemet.... Takker for svar
klubba Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 kan være at enten slavesylinderen eller hovedsylinderen på clutchen lekker
Puyol Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Ok. Noen som har peiling hvordan jeg finner det ut? Og hva det koster?
Toro Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Ok. Noen som har peiling hvordan jeg finner det ut? Og hva det koster? Du må jo se om de ser noen lekkasjer fra bremserør og fra slavesylinderen som går inn på kassa. Du må gjerne under bilen.. Ang. pris, så er det lettest å få en pris fra et verksted.
Puyol Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Okei Får stikke innom verksted i morgen.
Puyol Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Et spm: Går bremseveska igjennom disse sylindrene?
Puyol Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Er vel kanskje ikke så sannsynlig at det er sylinderne det er noe feil med da siden jeg mister bremseveske?
cretix Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 en ny slave selynder på på bmw 316i kosta meg 427 kr
Quattrokiller Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 har skiftet slavesylinder 2 ganger på E-30 min. Sikkert samme type på E-34. Vet ikke hvorfor det er et svakt punkt..men det er vel et av livets mysteriumer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå