krizzvips Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 noen som vet når Alf Lie stenger?? tlfnr dit, evt en nettside jeg kan gå og se på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonass Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=alf+lie ikke vanskeligere enn det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 opplysningen 1881 Link to comment Share on other sites More sharing options...
haakon Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 åpent 10-17.30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quattrokiller Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 lettest her da! Har jo det liggende på mobben:22322205. Åpningstiden er variabel..er det noe å gjøre blir han der hvis det trengs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanE24 Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Alf Lie er en guru innen BMW, spesielt de eldre, kan ikke han løse et problem på BMWen så kan ingen! Han har åpent når det trengs! Forresten så pleier han å stenge i Desember og Juli! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quattrokiller Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Har bare så peil. Bare en sånn ting at han kun bruker 5.1 bremsevæske på service liksom. Kvalitet hele veien. Og en service som bare ikke ekstisterer andre steder. Hehe... og så røyker han i bilen mens han prøvekjører og tester..ingen tvil hvem som er sjef nei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Hehe har dere sett verkstedet hans? Det er en studie i organisert kaos Har brukt Alf Lie hver gang siden jeg flyttet til Oslo og ikke angret på det.For maken til service instilling har jeg ikke vært borti. Husker godt att jeg hentet min daværende bil der en gang,en 735iL midt i fellesferien på en søndag....da hadde han byttet radiator Men jeg sa til han på forhånd att det ikke hastet men likevel så hev han seg over jobben... Men det er klart att vi som er faste kunder opparbeider seg en viss status,som vi kan nyte godt av... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Analex Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Vurderer nesten å kjøre ned til oslo bare for å la denne Alf Lie mekke på bilen. Jeg er dritt lei av udugelige verksteder her i byen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts