John H Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Tilsalgs igjen..Blitt byttet inn ser det ut som? Rå bil verfall!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1379368&username=prest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Ikke noen tvil om at den er rå nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Skjønne ikkje kvifor den der bilen skifter eiger så ofte :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Er en tøff bil men det er ett gamelt bygg så den må begynne å bli slitt i lakk og klistermerker Gleder meg virkelig til min egen M3 blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Rå bil ja!!Må ha meg slike felger tror jeg... Enorm turbo i den da...den der må jo være god for enda mere guff??ellers synst jeg bilen ser ganske so velholdt ut jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Det er fortsatt samme eier. Den er bare satt i butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Den er vel godt brukt av de som har kjøpt den de siste årene? Skulle hatt full test på den om jeg skulle handlet ett sånt leketøy.. Er sikkert ikke billig og bytte ut diverse deler på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 denne er jo endel påkostet igjend nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 hmm. forrige gang jeg så den så var det tarjei christiansen som hadde den.. sto utstilt på schmiedmann i skien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Er den fotsatt ikke godkjent. Dette hadde vert veldig intressant om de hadde fått godkjennt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Er den fotsatt ikke godkjent. Dette hadde vert veldig intressant om de hadde fått godkjennt.. Jo, er den ikke godkjent nå a? Fikk ikke Tarjei fikset det han a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Er den fotsatt ikke godkjent. Dette hadde vert veldig intressant om de hadde fått godkjennt.. Jo, er den ikke godkjent nå a? Fikk ikke Tarjei fikset det han a? trodde tarjei fiksa det før han solgte den ja.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 den er ikke godkjent... men nå kommer den foruten avgifter om man skal godkjenne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrGetaway Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Driver å vurderer denne bilen... men har sjekket litt rundt og den trenger visst nok en bra oppstrek for å bli bra... Div rust og greier.. Men er det noen som har god kjenskap til denne bilen her? Hva må en gjør for å få den godkjent? .. pris?? Hva mener dere den er verdt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Driver å vurderer denne bilen... men har sjekket litt rundt og den trenger visst nok en bra oppstrek for å bli bra... Div rust og greier..Men er det noen som har god kjenskap til denne bilen her? Hva må en gjør for å få den godkjent? .. pris?? Hva mener dere den er verdt..? Har du vært å sett på denne? Det har vært MYYE påkost på bilen siden sommeren 2006. Helt nytt sprut, mappet og montert hos KRB Racing. Først nå den har mye power. Tidligere sprut var noe tullball. Masse nye foringer, nye bremser rundbaut, overhalt motor,mye nytt innvendig, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg