Skautroll Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 lada 1 bar på helt original e28 520 i dag... ved ca 4500... har smalbandslambda som viste litt innpå ritch. jeg skal ikke stole på den mer kjenner jeg Igrunn bare glad motoren overlevde.
e30 tic Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 lada 1 bar på helt original e28 520 i dag...ved ca 4500... har smalbandslambda som viste litt innpå ritch. jeg skal ikke stole på den mer kjenner jeg Igrunn bare glad motoren overlevde. hyadde du 1bar bare i et lite sek..som en liten peak? eller holdt du den der lenge med pådrag? dra den ut på alle gira da holder det så holder det! har du ikke justerbart ladetrykk?
Skautroll Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 holdt den der litt andre gangen. måtte bare pøve. må få den til å gå med extraspruten før jeg skal drepen da! men den slokna i dag også. jævla forbanna irriterende. Men faen som det gikk!!!
e30 tic Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 holdt den der litt andre gangen. måtte bare pøve. må få den til å gå med extraspruten før jeg skal drepen da!men den slokna i dag også. jævla forbanna irriterende. Men faen som det gikk!!! 1bar uten tillegssprut er vel litt drøyt ja...er alt anna org? bensin messig tenker eg...min begynte å tulle tidlig uten xtra sprut
Skautroll Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 hele motoren er org. extraspruten funka ikke, hadde for lav spenning til den, og tenningsbakkeren har jeg ikke begynt å justere ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå