Gjest Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 har ett sett alu interiør pyntelister til e46. passer 4 dørs og touring med el vindu kun forran. ca 10 mnd gammle. kjøpt på gs for 1700kr. girkula kan selges til rett pris(har egentlig planer om å ha den i min e30) ny pris på den var 661kr. pris er: 1000kr, 1300 med kula. eller bud. har også ett sett grå\blå lister som selges for 500. bilde: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=6996
Gjest Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 prisen står i annonsen. dette er ikke noe bud runde. dette er meget billig. koster 1700 nye hos gs(dette er orginal vare, ikke noe kopi lister) de blå\grå jeg har går for 500, er ganske fine de å. hvis noen vil bytte ut det stygge tre int mange biler har for en billig penge.. men kan gå ned til 1200 med kula.
TEM Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Du får si fra eller sende meg en pm om du ombestemer deg da,og selger di for det jeg byr
Gjest Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 det skjer ALDRI. da er det bedre å ha de så jeg kan bytte på.. kan jo hende jeg ikke vil ha carbon look inni bilen hele tiden..
Gjest Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 orginal bmw deler. men er solgt.. har ett sett blaktige. og de black cube "carbon look" liggende til salgs også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå