mossel Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe panser som på bilder under? Til E36 Sedan?
Testpiloten Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Det er vel et vanlig panser. Men de rillene kan du skaffe hos Styling-Tech regner jeg med Bare si du skal ha de panser rillene som Lumma CLR leverer det EDIT: Og gjerne nevn Bilbyggeriet i samme slengen også kanskje jeg får enda bedre rabattavtaler
morrist Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 er vanlig panser, bare med lufte hullene som er kappet ut til, og sveiset og sparklet til..Disse på bilde er nok "the real deal", men er jo en del trallers som kjører rundt med sånn lufteriller de kjøper på biltema/bilextra.. sprayer med spraylakk, og limer rett på..ser fælt ut:) Håper du lager det litt mer gjennomført;)
mossel Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 er vanlig panser, bare med lufte hullene som er kappet ut til, og sveiset og sparklet til..Disse på bilde er nok "the real deal", men er jo en del trallers som kjører rundt med sånn lufteriller de kjøper på biltema/bilextra.. sprayer med spraylakk, og limer rett på..ser fælt ut:) Håper du lager det litt mer gjennomført;) Jeg lager det for en kombinasjon, av at det blir fort varmt når man har turbo motor og det ser sinnsykt kult ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå