matta88_3 Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Noen hær som har vær plaga me dysene at de endten går tette eller at det bare renner igjennom? Bilen rister på 1500 o/min og 2500-3200 o/min... Noen som har vært plaga me det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mithrandster Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 kanskje noe ala vårt problem? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40140 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matta88_3 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Har gått over alt det elektriske og og bytta coiler. Alt funke som det skal, men det virke som om dysa på sylinder 1 står helt åpen å at den ikke klare å knuse opp bensin... Så e kompis av mæ som har peiling på bmw seksera sa at dysen kunne gå... har hatt omega sin dyserens på tanken,å det virka som gassresponsen blei bedre men at pluggen fortsatt e våt enda den får gnist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Har eit liknande problem, men det er når bilen er kald. Helst når det er eir par kuldegrader ute, starter fint men så etter eit par sekunder så rykker motoren, lukter bensin av eksosen. Når motoren er varm går den som ei klokke. Det er in 520 24v 95 mod. Har prøvd rens men det hjelper ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matta88_3 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Har også bensinlukt i cupeen når bilen bakke, men min går kunn på 5 sylidera... tok opp alle coilan og brukte ett stykke tørke papir... Det va kun på 1 sylinder at det ikke kom bensin på papiret og det vise at det e feil me ei dysa... lurt å teste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå