Kjetta Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Noen som vet hvor denne går, og hva som skjer med den gamle bilen min som jeg savner litt nå og då Jeg solgte den til en Pål Inge eller noe ifra bodø(?) ihvertfall laaangt laangt nord i landet.. husker han nevnte noe om at han hadde turbo motor eller noe slik.. noen som vet ? her er det ett bilde ifra når han kom hjem og fikk bytta til (bedre) felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 http://www.vegvesen.no/sms/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Har ikke noe info om bilen, men den var veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 |Andreas| det er en e30 m3 =) var noe galt med motoren når jeg solgte den siden jeg kun fikk 180hk i motor , og han jeg kjøpte den av mente den var trimma etc, jeg herpet ikke noe med bilen. jeg ettermonterte FK høydejusterbart senkesett og ebc turbo groove skiver og redstuff klosser ble meget bra etter det. siden jeg bare var lærling så balla det mye på seg og endte med salg av bil siden det var endel som 'måtte' gjøres for å få den skikkelig igjen. trist når det er sportsbil og kun 180hk . he he. utvendig var den nylakkert når jeg kjøpte den. av en 'eldre' kar i telemark. var veldig pen innvendig og ikke som mange e30er der deksler og lignende henger og slenger. veldig tight bil. eneste som var synd er at når jeg solgte den så ødela nye eier girkassen på vei hjem. det var litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå