erlend_p Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 nå i den siste regnperioden har cabben min startet å lekke litt vann. Den lekker i overgangen mellom taket og frontvindusrammen. På høyre og venste side. Igrunn veldig irriterendes at det drypper ned på fanget mitt mens jeg kjører + at det begynner å bli en lten dam i dørken pga dette. Er dette et velkjent fenomen på e-36 cabber? Ser at det er en liten pakning/foring på hver side. Er det bare å bytte disse, eller er problemet litt mer omfattende?
kabeldeigen Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Er et kjent fenomen at e36 cab lekker ja, de lekker her og der. Dette begynner å skje når den taket for noen år på ræven
CandyCab Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Nå har jeg riktig nok en e30 men hadde samme problem. Jeg skiftet listen på caben den vinduet går i mot helt oppe, skiftet pakning ved det "3kant" viduen forand, justerte vinduet, men ingen ting hjalp. helt til jeg shimset døren nede på dørhengslen da ble det tett med en gang. vet ikke helt åssen dette er på e36...
erlend_p Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 Ble en dobbelpost her. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå