albjorkl Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 jeg selger en orginal m-tech hekkspoiler. den er helt strøken. ikke noen tegn til slitasje eller lignende. farge: sort. Pris: 1400kr. !!!!! pris er diskuterbar ved rask handel. kjøper betaler frakt. ta kontakt. bilde kan sendes på mail eller på mms. (får ikke til å legge ut bilder) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aUDUN` Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 til hva slags bil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hankook Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Bilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
albjorkl Posted February 3, 2007 Author Share Posted February 3, 2007 den er til e30. jeg har hadt den på min 325coupe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
albjorkl Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 ny pris !!! noen intreserte ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
haugen1 Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Var litt dyrt det da.... koster jo 1700,- ny =D Skal g ideg 800 jeg så tar jeg den.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
albjorkl Posted February 14, 2007 Author Share Posted February 14, 2007 den er grei hvor holder du til i landet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts