Spiritus Sancti Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Parkerte utafor huset istad (bilen sto å gikk på tomgang). Når jeg gikk inn istad så jeg at det var olje 2 steder på asfalten (Parkerte på 2 forskjellige steder). Hva er dette?
RenZor Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Ser ut som olje med vann i? Dra ut oljepeilepinnen din og se etter om det er "majones" på den. Kan jo tenkes at topp-pakingen er røket. Derfor oljesølet.
Spiritus Sancti Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 Toppakninga? faen, akkurat det jeg ikke har råd til nå Sjekk peilepinnen seinere i dag..
Spiritus Sancti Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 har ikke sjekka peilepinnen, sjekker den etterpå..
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 Blei ikke noe klokere. Olja var helt vanlig, men det var litt i minste laget.. Noen flere?
RenZor Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 legg deg under bilen å se etter drypp. Eventuelt kjenn med handa under forskjellige deler og sjekk for olje / veske. Det er kansje den enkleste måten. Sjekk nivået på bremseveske, olje, vann, servo-olje.
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 ok, gjør det etter jobben imorra;) takk for hjelpen så langt=)
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 men, så ut som det kom fra girkassa når jeg hadde bilen over grava for ei stund siden.. Også lekker det bare 1 av 10 kjøre turer..
Ivanrogov Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Du må nesten se etter selv. Vanskelig og finne ut hva det er her ifra Vask og tørk motor og girkasse. Så det blir rent og pent, så kjører du en dag, så legger du deg under bilen og følger oljen fram til lekasjen.
aloebiz.net Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 ta fingern i sølet på bakken og lukt og kjenn på det... kanskje du blir klokere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå