mnja Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Har siden november vært eier av en 318i 2002-modell (kjørt 80 000). Enkelte ganger når jeg starter når motoren er kald (for eksempel om morgenen), kommer en noe spesiell og kortvarig mekanisk skjærelyd i det motoren starter. Dette skjer alltid kun en gang, også når motoren er kald. Stopper jeg motoren og starter på nytt sekunder senere, går det helt knirkefritt. Motoren starter alltid lett og ved første forsøk, selv i 20 minus. Men denne udefinerbare, mekaniske skjærelyden som av og til oppstår er jeg ikke helt komfortabel og fortrolig med. Denne lyden hørte jeg for eksempel aldri i A3'en som jeg kjørte før. Noen som har ideer til hva denne lyden kan komme av?
Mithrandster Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Bør kanskje sjekke starteren din. Den kan lage fine lyda av og til, men hadde ikkje trudd det skulle skje på en så ny bil..
weheeE34 Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 høres ut til å vær starter som lager problem for deg ja, den kan (vertfall på gamle) biler henge igjen på innslags kransen litt etter at du har startet, men som Mithrandster sier er det litt rart at dette skjer når du har en så rellativt ny bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå