ALLSTAR Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 forsto fort at lykta må ut når jeg skal bytte lyspærer! men at den var så jævlig vanskelig å få ut da.... tatt av de to skruene øverst på lykta, men hvor er den festet ellers??? Håper på svar!! har bare ett hovedlys fremme!!!!!!
Eirik3 Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Que? Har aldri byttet pære på en E60, men kan ikke forstå at det er veien å gå...
Eirik3 Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Du har vel bruksanvisningen til en så ny bil...? Hvis ikke er det en her http://www.bmwclub.lv/files/E60_Series_Manual_2006.pdf , se på side 201
Eirik3 Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Side 201 var mye bedre Det er jo bare å vri løs holderene på baksiden av lykta slik som på de fleste andre biler...
garrasjen Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 forsto fort at lykta må ut når jeg skal bytte lyspærer! men at den var så jævlig vanskelig å få ut da....tatt av de to skruene øverst på lykta, men hvor er den festet ellers??? Håper på svar!! har bare ett hovedlys fremme!!!!!! [/q Skal du ha ut lykta må du av med fangeren
ALLSTAR Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 takker for svar! i boka dær sto det vel om halogen h7 pærer..... på min er det Xenon... skal ut i dag å se, men da jeg kikket i går var det ett lokk på baksiden av lampa som på alle andre biler! problemet var bare at det var så jævlig trangt og hadde ikke sjans å få av lokket vi prøver igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå