zephyr23 Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Ønsker å kjøpe ett enten svart eller grått innvendig teppe til min 2 dørs 325iX ! er det noen som har dette eller vet om noen som har ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zephyr23 Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
zephyr23 Posted February 5, 2007 Author Share Posted February 5, 2007 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
sh0rty^ Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Hei Zephyr Vil tro det er samme på alle 2 dørs? I tilfelle så har jeg ett blått et som jeg skal kvitte meg med. Ser du nevner svart eller grått her men ville bare nevne det for deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zephyr23 Posted February 14, 2007 Author Share Posted February 14, 2007 er ikkje helt samme (etter hva jeg har hørt, og kilden er en bmw mekaniker, så burde nok stemme) det er visst forskjell på ''brønnen'' som går bakover hvor mellomakslinga går, der sitter det på 325ix en fordelingsgirkasse rett bak førerstolen som fordeler kraften til framhjula og! ingen som har ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts