Dralle Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 BBS-spoiler produsert i 83/84. Spoileren er ubrukt/ulakka. Denne er spesielt tilpasset for 745 m.t.p luftinntak, men passer alle e23. Litt finpuss må påberegnes. Dette er en sjelden sak. Vanskelig å få tak i! pris 1700,-
Widejuggao Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 tror denne hadde gjort seg på min 732 mye kan noe slik koste i frakt til stavanger?
Dralle Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 Jeg regner da med den går i posten. Er ikke så tung. Er vel heller lengda som eventuelt skaper problem... skal undersøke med dei lokale heltene på postkontoret
Dralle Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Ole har jeg ikke hørt fra nei... Kan ikke holde på den lenger til han vertfall. http://www.posten.no/Portal/ProdukterTj ... tab=Priser Ser ut som om frakten kommer på 120+65 kroner pga "oversize". Da går jeg utifra at sendinga veier under 10 kilo. om den veier over 10 kilo (tvilsomt) kommer det på 199+65..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå