HansenT Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Har frontsett med separate diskanter, Hvor bruker dere å sette dem? Hvor er det plass? Di er ca 5cm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 hva med på den trekanten på innsiden av speilene? får jo orginalt med diskanter der og så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg hadde diskantene mine i frontruta jeg.Øverst oppi hjørnet.Fikk følelsen av att lyden kom rett mot deg.Veldig fornøyd med plasseringa der=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg tok`n helt ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 jeg har plassert diskantene mine inni luftedysene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenT Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Diskantene skal jo egentlig være i hode/ørehøyde, så jeg finner vel ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 hadde diskantene oppå dashbordet først. merka ikke forskjell på lyden etter at jeg flytta de ned i luftedysene. gjorde det p.g.a at jeg ville at de skulle vises mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Diskantene skal jo egentlig være i hode/ørehøyde, så jeg finner vel ut av det.. Sett de oppå dashbordet, pekende opp mot ruta, så blir lyden reflektert i den, å du vil få den ca. i ørehøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå