Bmwturbo Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Komplett rustfritt effektanlegg te E30 320/323/325 me grenrør, kom me bud!!!
Bmwturbo Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Sebring 18000,- nytt å ca 3 år gammalt!!! Bakra påttå e holt ut altså e den tom så d blir ein heilt SINSYKE lyd i eksosen. De e då jort av forje eiger av eksosen!! Ellers e eksosen i bra stand, og ser fint ut!! kan se om eg ikkje kan få ta noen bilder av det seinare i dag!!
bmwhans Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 18000 nytt? er det virkelig så dyrt? vet at grenrør koster litt men trodde ikke det var så ille!
Bmwturbo Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Eg har sjekka me leverandøren min så selle sebring!! hålt på å detta av stolen!! men tenkte mg 5000,-
bmwhans Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 sebring er jo kjent for bra kvalitet. skal tenke på det.
p1mp Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 hvorfor er bakre potta hult ut? da blir det jo helt f.jævli høy og jævli lyd, hadde dette på min, er helt ukjørbart.. så bakre potta er bare å kaste, siden man like gjerne kan hule ut et originalt anlegg å få samme drittlyden, så i praksis så er det altså grenrør og forrør du selger?
Bmwturbo Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 E faktis ikkje så mye lyd ar d bråke no spesielt ikkje før turtall begynne å komma sjikkelikt!! Så når du kjøre rolikt elle bilen stå på tomgang så e d bara fine lyd, men me gassen i bånn så begynne d å brøla godt ja!! Bilen blei kåra te ein av haugesunds tøfasste lyd på høkt turtall!!
jarli Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 eg byr 3200 (Så lenge det er i god stand) Lyden er det ikke noe å si på iallefall
Bmwturbo Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 eg byr 3200 (Så lenge det er i god stand) Lyden er det ikke noe å si på iallefall Ja du har jo hørt lyden o!! Nice!!! Budet er notert!!
Bmwturbo Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 eg byr 3200 (Så lenge det er i god stand) Lyden er det ikke noe å si på iallefall Ja du har jo hørt lyden o!! Nice!!! Budet er notert!! Anlegge e i go stand!! kan jo komma å se på d, ligge på nordheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå